close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

אתרי השוואות מחירים

מערכת שורשח אלול, תשעה23/08/2015

היום אין כמעט שום דבר שאתה רוכש בלי שקודם תיכנס לכמה אתרים ותבדוק מהו רף המוצרים, רמה, איכות ומחירים.

תגיות:

אין ספק כי עולם השיווק באינטרנט שינה את הרגלי הצריכה ויצר פרמטרים חדשים ותפיסה שיווקית חדשה באשר לצריכה.

היום אין כמעט שום דבר שאתה רוכש בלי שקודם תיכנס לכמה אתרים ותבדוק מהו רף המוצרים, רמה, איכות ומחירים. אתרי השוואות המחירים פורחים אבל יש לעשות אבחנה בין אתר שמקדם אינטרסים שונים (כי הביקורת החיובית בדרך כלל היא בתשלום) לבין אתר אובייקטיבי שלא ניזון מתשלומי חברות ויכול להציג דעה יותר נטרלית, שקופה ואמינה.

המחיר הזול עוד יעלה לכם ביוקר!
הרבה מאוד צרכנים מחפשים מוצרים לפי מחיר ומשום כך הם יגלו אותם כמעט תמיד בתוצאות הראשונות של גוגל. אין זה מעיד על רמת המוצרים, זה בוודאי אינו מעיד על כל המוצרים של אותה חברה ולכן אנו ממליצים לא להתרשם מהמחיר משום שהאיכות קובעת לא פחות ומה שמתגלה כזול עולה ברוב המקרים ביותר ולכן כניסה לאתרי השוואות מחירים כדי לקבל מושג לא רק על מחיר אלא על מוצרים דומים, המלצות וחוות דעת, תוביל אתכם לרכישה הרבה יותר בטוחה אם לא תציבו את המחיר במקום הראשון של הבחירה שלכם.

כאן זה המקום לומר כי מחירים זולים כעיקרון לא מבטיחים איכות וכי יש לפעמים שורה של מבצעים או הנחות שאכן מציעים "מציאות" איכותיות לזמן מוגבל ואת זה אפשר למצוא גם באתרי השוואות מחירים.

אז איזה אתרי השוואות מחירים יש לנו ?
יש כל מיני אתרי השוואות מחירים כמו אתרים שרק אפשר להשאיר בהם פרטים וכבר יצרו אתכם קשר, אתר עם יותר ממיליון חוות דעת, אתר להשוואת מוצרים ירוקים בלבד, אתר להשוואת מוצרי תינוקות, מוצרי מזון, תחנות דלק כאשר הרגלי הצריכה של המוצרים הללו לא זקוקים דווקא להשוואה אלא קשורים יותר למיקום גיאוגרפי ולנוחות לכן לא מספקים את הסחורה ויש אתרי השוואות מחירים של נותני שירות ובעלי מקצוע והראשון והמוביל בהם הוא "הצעה בקליק". הוא האתר המקצועי ביותר שמכיל אלפי בעלי מקצוע בתחומי שירות שונים, ופועל כמוקד ישיר בזמן אמת בין צרכנים ונותני שירות לקבל הצעה בקליק על שירות מסויים.

האתר גם בוחן את רמת השירות שנותנים בעלי המקצוע הרשומים בו, את חוות הדעת עליהם ומסנן בהתאם.

חשוב לומר כי באתר הצעה בקליק ניתן גם לקבל את ההצעות האטרקטיביות ביותר משום שעצם התחרות המתקיימת בין בעלי המקצוע באתר על כל הצעה, יוצרת כדאיות משתלמת לכל לקוח של האתר שנזקק לשירותיו.

לפרטים נוספים כנסו לאתר הצעה בקליק: http://click4me.co.il

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה